Haulo Berging vervoert met Gomes

Meer pechgevallen, minder ongevallen

Haulo Berging vervoert al bijna negentig jaar fietsen, boten, personenwagens, bestelwagens en trucks met Gomes Mercedes-Benz. En het bedrijf groeit nog steeds. De trouwe leverancier én klant Mercedes-Benz dealer is al jarenlang verbonden met het familie bedrijf. Inmiddels staat de derde generatie, tweeling Frank en Marco Klomp, klaar om het stokje van hun vader Klaas Klomp over te nemen. Sinds de sterke opkomst van intelligente technologie, die meedenkt met de bestuurder, is de veiligheid in het verkeer vele malen verbetert. Er gebeuren steeds meer pechgevallen, terwijl er minder ongevallen plaatsvinden.

Zwaar vervoer

De nieuwe Mercedes-Benz Arocs van Haulo Berging is voor zeer zwaar werk goed uitgerust. De Arocs 4152 L 8×4 is de eerste Mercedes-Benz wrecker met luchtveren in plaats van bladveren op de achteras – hier wordt op het terrein van Mercedes-Benz dealer Gomes Noord-Holland gedemonstreerd hoe het voertuig werkt.

Benieuwd geworden? Hieronder kunt u het originele persbericht lezen.

Bekijk hier het gehele persbericht

Geschiedenis

Ze zijn begonnen in 1930 in Sint Maarten (Noord-Holland) als autobedrijf en inmiddels zijn ze uitgegroeid tot een gerenommeerde en gecertificeerde bergingsonderneming. Ze hebben momenteel 21 medewerkers, verdeeld over vier vestigingen, die gezamenlijke een omzet draaien van 2 miljoen euro. Het wagenpark bestaat uit 19 trekkende eenheden, waarvan er acht van Mercedes-Benz trucks zijn.

Vestigingen van Haulo Berging

• Alkmaar