De 5-Star Rater is een klanttevredenheidsmeting van Mercedes-Benz. Hiermee stellen we onze klanten en prospects in de gelegenheid om ons te laten weten wat zij van onze dienstverlening vinden. Dat kan voor een serviceverlening zijn of bijvoorbeeld voor een verkoopgesprek van een voertuig. Na ons contact sturen we u een uitnodiging om de beoordeling op onze site achter te laten en die te waarderen met 1 tot 5 sterren. Natuurlijk streven wij na om u de maximale tevredenheid te halen en nemen we alle opmerkingen ter harte om die nog verder te verbeteren. (download hier de volledige 5-star disclaimer)
2/5/2024
4
ik werd ontvangen met koffie en werd op de hoogte gehouden van wat er moest gebeuren prima
Gomes Zaandam
Customer Service
Bedrijfswagens
2/5/2024
3
Service in orde maar de PRIJS!!!!!!!!
Gomes Haarlem
Customer Service
Bedrijfswagens
30/4/2024
5
Het is altijd een goeie greep om een bezoek aan jullie werkplaats te brengen, ik word goed geholpen en keurig te woord gestaan, dat is bij een andere garage wel eens anders. Verder zijn er ook geen problemen met de afrekening en de afhandeling van het probleem, dus ik ben zeer tevreden.
Gomes Purmerend
Customer Service
Bedrijfswagens
29/4/2024
2
Niet zo tevreden eigenlijk. Auto morgens volgens afspraak 8.00 ingeleverd, was 's middags 15.30 nog niet aan begonnen. Het dure servicecontract welke word aangeboden, is een tussendoortje , als de medewerkers even niets te doen hebben. Dan moet je ook geen afspraak hoeven maken. Ik kreeg trouwens wel een leenauto. Uiteindelijk toch eind van de middag klaar. Veiligheidsgordel moest worden vervangen, dus tussenschot moest er ook uit volgens jullie. Het deurrubber is niet goed teruggeplaatst, nu zit hij los en steeds tussen de deur bij sluiten daarvan. Dit is mijn xxxe auto (zelf voor gekozen), maar ik word toch altijd weer verrast, jammer.
Gomes Zaandam
Customer Service
Bedrijfswagens
27/4/2024
2
Nadat ik mijn Mercedes bij dealer xxx had gekocht, begonnen er zich extra problemen te voordoen. Besloot ik een gebruikte auto te kopen. Mijn keuze viel op een Mercedes met lage kilometerstand bij een officiële Mercedes-dealer. Ik ging ervan uit dat Mercedes een betrouwbaar en kwalitatief hoogwaardig merk is en dat het kopen bij een dealer zou betekenen dat de auto geen ongelukken had gehad en dat de carrosserie niet opnieuw gespoten was. Na een korte tijd begon ik echter een vreemd piepend geluid op te merken in de buurt van de voorwielen, alsof er metaal-op-metaal wrijving plaatsvond. Ik wendde me tot de Mercedes-dealer, maar die weigerden me te helpen en stuurden me naar xxx, hoewel de medewerker bij de aankoop van de auto zei dat ik met een garantiegeval bij elke Mercedes-dealer terecht kon.Ik reisd xxx km naar xxx met waarschijnlijk angst dat er iets zou gebeuren op de weg. In xxx hebben ze met tegenzin mijn voorremschijven vervangen. Bij thuiskomst ontdekte ik dat het probleem bleef bestaan. Meerdere malen heb ik mijn werk gelaten en keer op keer naar xxx gegaan. Ofwel de achterremblokken werden vervangen, ofwel de remschijven. Dit alles gebeurde met tegenzin en ik moest direct smeken en verschillende video's van mijn rijgedrag laten zien, enzovoort. Ik verloor veel van mijn werktijd tijdens al deze ritten en het wachten bij de dealer. Toen ik aankwam voor een geplande technische inspectie, zei ik dat het probleem niet was opgelost, en dat er nog trillingen in het stuur zaten tijdens het remmen, maar het probleem was niet opgelost. Medewerker reed met de auto en zei dat ik niet weet hoe ik moet remmen. Hiervoor heb ik xxx jaar in een xxx gereden, en geen problemen gehad met remmen! Nu rijd ik nog steeds met periodiek piepen in de wielen of ophanging, en trillingen in het stuur, en toen had ik de service B al bij de xxx dealer, het bleek dat de auto gespoten is, en dit staat aangegeven in de digitale onderhoudshistorie (wat uiteraard invloed heeft bij verkoop van de auto), alhoewel de medewerker zei dat de bumper gespoten was voor de algemeen uiterlijk en kleine aanpassingen aan het carrosserie. Had ik van zo'n bekend merk als Mercedes niet kunnen verwachten !
Gomes Zaandam
Customer Service
Bedrijfswagens
26/4/2024
3
Goed, maar erg duur. Remolie verversen vind ik ook een beetje overdreven na xxx km. Ook het interieurfilter voor; xxx euro. Als ik op internet kijk kosten die xxx euro....
Gomes Hoorn
Customer Service
Bedrijfswagens
24/4/2024
5
Super snel en niks meer te zien van de schade????????
Gomes Warmenhuizen
Customer Service
Bedrijfswagens
23/4/2024
1
Slechte ervaring. Kwa planning worden er tijden genoemd, maar dan kom je in de namiddag aan en moet er nog gestart worden..
Gomes Purmerend
Customer Service
Bedrijfswagens
23/4/2024
5
De service en klantervaring bij xxx is precies waar ik naar op zoek ben en waarvoor ik Mercedes heb gekozen. Er wordt altijd netjes gevraagd of er punten ter aandacht zijn, zaken die niet versleten zijn worden niet onnodig vervangen. Ik krijg altijd netjes een rapportage en uitleg van de werkzaamheden. De wagen wordt ook altijd nog even door de wasstraat gehaald. Perfecte service !!
Gomes Purmerend
Customer Service
Bedrijfswagens
16/4/2024
1
Duurt lang slecht service
Gomes Zaandam
Customer Service
Bedrijfswagens
16/4/2024
5
Ik ben super geholpen, xxx is echt een topper en hield mij netjes op de hoogte
Gomes Schiphol
Customer Service
Bedrijfswagens
16/4/2024
5
Zeer adequaat gereageerd op een acuut probleem. En met een uur weer op weg inclusief reparatie.
Gomes Purmerend
Customer Service
Bedrijfswagens
16/4/2024
4
Op zich goed gegaan maar ik had vooraf bij de wielenwisselafspraak aangegeven dat er zeer waarschijnlijk een aantal banden moesten worden gewisseld. Dit was niet goed door gekomen waardoor de auto een dag langer moest blijven. Verder is alles goed verlopen.
Gomes Hoorn
Customer Service
Bedrijfswagens
16/4/2024
3
prima , wat je van Mercedes mag verwachten . Beter dan voorgaande jaren.
Gomes Haarlem
Customer Service
Bedrijfswagens
16/4/2024
5
Gomes Alkmaar
Customer Service
Bedrijfswagens
16/4/2024
1
ruit herstel aangegeven en herstel met terug roep actie te realiseren maar niet op voorraad vervolgens gemaild en gebeld en geen reactie en gebeld dat het ruit er nog staat . vervolgens later herstel en xxx,- eigen risico terwijl xxx had moeten herstellen en eigen risico via schade garant € xxx,- . zij hebben de groenekaart ingezien want dat hoort bij ruitschade en moeten verwijzen naar xxx of xxx had het voertuig daar heen moeten brengen want dat gebeurd normaal bij autoschade herstel.
Gomes Alkmaar
Customer Service
Bedrijfswagens
16/4/2024
5
Na gemaakte afspraak is alles keurig volgens plan geregeld.
Gomes Alkmaar
Customer Service
Bedrijfswagens
11/4/2024
2
Het werkplaats bezoek an sich was prima, apk ging goed en kon snel terrecht. jammer alleen dat er niet van te voren verteld werd dat de apk onder het onderhouds contract viel. en dat er vervolgens een factuur toch gestuurd werd voor de apk. en toen een gecorigeerde factuur met 2x ad bleu kosten a €xxx wat op zichzelf al erg hoog is. die dus ook weer gecorigeerd moest worden. en vervolgens werd er verteld dat ik niet een geplande beurt kan doen binnen de contract termijn, wat me wel verkocht is. maar dat de auto zelf aangeeft wanner het nodig is en dat als het eerder gebeurd het niet word vergoed.
Gomes Zaandam
Customer Service
Bedrijfswagens
10/4/2024
5
Helemaal prima niks op aan te merken.
Gomes Purmerend
Customer Service
Bedrijfswagens
9/4/2024
4
Uiterst vriendelijke medewerkers die nog met de klant meedenken als het gaat om het klantcontact en de persoonlijke aandacht. Technisch kundig, doen wat er moet gebeuren in overleg, niet de dingen die niet noodzakelijk zijn of waar je niet om gevraagd heb. Waarom niet 5 sterren, helaas zijn hun ook gebonden aan de vrij hoge prijzen voor materialen.
Gomes Warmenhuizen
Customer Service
Bedrijfswagens
9/4/2024
5
To the point', snel ingepland en lekker in de buurt.
Gomes Warmenhuizen
Customer Service
Bedrijfswagens
9/4/2024
5
Gomes Schiphol
Customer Service
Bedrijfswagens
9/4/2024
5
Nette werkplaats en je wordt meteen vriendelijk geholpen Top bedrijf
Gomes Schiphol
Customer Service
Bedrijfswagens
9/4/2024
5
Gomes Hoorn
Customer Service
Bedrijfswagens
9/4/2024
4
Gomes Hoorn
Customer Service
Bedrijfswagens
9/4/2024
4
Binnenkomst in xxx vindt ik wat rommelig en er is geen of weinig aandacht voor gasten Zeker in de ochtend
Gomes Haarlem
Customer Service
Bedrijfswagens
9/4/2024
1
Onduidelijke afspraken en slechte commnicatie ook word er niet meegedacht met eventueel meerdere werkzaamheden, gaat niet alleen om deze afspraak maar ook om de afspraken met een ander voertuig die bij jullie is gekocht. Klein voorbeeld dat blijkbaar de apk op 1/2 dagen verliep en er niet vanuit jullie meteen even meedneken en zeggen zullen we de apk ook meteen doen. Onder garantie moest de 12 volt aansluiting gemaakt owrden kreeg hier wel een rekening van en na een halve dag was de zekering alweer doorgebrand.
Gomes Haarlem
Customer Service
Bedrijfswagens
9/4/2024
3
Botte Pech dat een snelle bandenwissel lijdt tot een lekke band, er wordt heel erg geprobeerd het bezoek als een fijne beleving te ervaren.
Gomes Haarlem
Customer Service
Bedrijfswagens
9/4/2024
4
Werkplaatsbezoek ging zoals je mag verwachten. Men wist wat er moest gebeuren, ook de extra's en zoals afgesproken dezelfde dag alles klaar.
Gomes Haarlem
Customer Service
Bedrijfswagens
9/4/2024
2
Vind het een zeer onpersoonlijk gebeuren. Je mag niet in de werkplaats aanwezig zijn en wordt verzocht om in de wachtruimte plaats te nemen. Ik kan me best voorstellen dat men niet iedereen in de werkplaats hebben wil de hele dag, maar voor een kleine reparatie lijkt mij dat geen probleem. Het wekt nu de indruk dat er veel te verbergen is. Werk zelf ook in een werkplaats, wij hebben er nooit problemen mee als een klant mee kijkt.
Gomes Alkmaar
Customer Service
Bedrijfswagens
8/4/2024
5
Geweldige Service, Service met een ware Ster
Gomes Purmerend
Customer Service
Bedrijfswagens
8/4/2024
4
Wil graag telefonisch een afspraak maken en dat is vaak nog lastig. Communicatie is een stuk beter en service prima, prettige medewerkers!
Gomes Haarlem
Customer Service
Bedrijfswagens
5/4/2024
5
Bardzo szybka i profesjonalna obsuga.
Gomes Alkmaar
Customer Service
Bedrijfswagens
28/3/2024
5
Duidelijk en meedenkend om problemen op te lossen.
Gomes Purmerend
Customer Service
Bedrijfswagens
21/3/2024
5
Prima service en duidelijke afspraken dus zeer tevreden
Gomes Hoorn
Customer Service
Bedrijfswagens
19/3/2024
5
Gomes Zaandam
Customer Service
Bedrijfswagens
19/3/2024
5
Netjes en volgens afspraak.
Gomes Purmerend
Customer Service
Bedrijfswagens
18/3/2024
4
Gomes Wognum
Customer Service
Bedrijfswagens
15/3/2024
5
Gomes Purmerend
Customer Service
Bedrijfswagens
14/3/2024
5
Konden snel terecht en probleem is snel opgelost . Vriendelijke mensen
Gomes Schiphol
Customer Service
Bedrijfswagens
14/3/2024
1
Nieuwe radio erin gezet en nog steeds niet goed
Gomes Alkmaar
Customer Service
Bedrijfswagens
13/3/2024
4
duidelijk met communicatie
Gomes Hoorn
Customer Service
Bedrijfswagens
8/3/2024
5
Zeer prettige ervaring. Altijd vriendelijke en behulpzame personeel.
Gomes Zaandam
Customer Service
Bedrijfswagens
6/3/2024
1
Teleurstellend, hele dag de auto voor de terugroep actie voor de achteruitrijcamera kwijt dus geen inkomsten en dan blijkt de camera nog steeds niet te werken.
Gomes Alkmaar
Customer Service
Bedrijfswagens
5/3/2024
5
De mensen zijn vriendelijk, en proberen je zo snel als mogelijk te helpen . ben zeer te vrede...
Gomes Zaandam
Customer Service
Bedrijfswagens
5/3/2024
5
heel positief, snel geholpen en duidelijk uitleg van wat de auto mankeert.
Gomes Alkmaar
Customer Service
Bedrijfswagens
27/2/2024
5
Gomes Haarlem
Customer Service
Bedrijfswagens
26/2/2024
4
Keurig. Bij (4de) aankoop een servicecontract afgesloten waar ik maandelijks voor betaal. De xxx moest eigenlijk al heel lang voor een servicebeurt, had zomaar de 3e beurt kunnen zijn. Bij het maken van de afspraak aangegeven dat ik er er niet op wilde wachten, en geen gebruik wilde maken van vervangend vervoer. Eind van de middag was hij helaas nog niet gereed, (als je geen tijdvak afspreekt en dat je er op wil wachten, gaat de service dus tussen alle andere werkzaamheden door). Omdat het wat langer duurde, kreeg ik vervangend vervoer aangeboden, top! Ik werd gebeld dat hij klaar was, en hij was zelfs helemaal gewassen, super!
Gomes Zaandam
Customer Service
Bedrijfswagens
26/2/2024
5
Gomes Hoorn
Customer Service
Bedrijfswagens
26/2/2024
1
krijd het gevoel met de factuur dat ik opgelicht ben ten eerste kan de hoeveelheid niet eens in de adbleu tank en als je er overbelt duurt het lang voor je antwoord krijgt dan wordt de factuur aan gepast maar nog steeds niet goed nog steeds een hoeveelheid adbleu die niet in de auto kan op de factuur verder heb ik een onderhouds contract dus betaal geen arbeidsloon
Gomes Alkmaar
Customer Service
Bedrijfswagens
25/2/2024
5
Zeer goede ervaring ook de communicatie Ik rij een mercedes omdat ik deze service wil ook als me auto xxx jaar is
Gomes Purmerend
Customer Service
Bedrijfswagens
25/2/2024
5
Prima service zoals afgesproken.
Gomes Purmerend
Customer Service
Bedrijfswagens
24/2/2024
5
Je wordt goed verwelkomt in de showroom.
Gomes Haarlem
Customer Service
Bedrijfswagens
21/2/2024
4
Miscommunicatie tussen klant contact center en vestiging heeft geleid dat ik niet kon wachten op mijn auto, zoals ik gepland had. Ik zou 3 uur langer moeten blijven. Dit is wel goed opgelost met een fiets. Afmelden van de auto was om 15.21 uur en pas nadat ik zelf gebeld had om 16.15 werd ik teruggebeld dat de auto klaar was. Dat is jammer, want daardoor moest ik weer allerlei zaken regelen. Uitgelegd aan de vestiging en die hebben nu een oplossing geboden. Het onderhoud is prima uitgevoerd en auto ook lekker gewassen, dus evengoed 4 sterren, maar voor 5 wil ik bovenstaand liever niet.
Gomes Zaandam
Customer Service
Bedrijfswagens
21/2/2024
1
ophouden met dit soort achterlijke enquêtes Als ik iets vind dan geef ik het wel aan en als ik iets niet direct in vul dan heb ik daar geen zin in ophouden dus
Gomes Alkmaar
Customer Service
Bedrijfswagens
19/2/2024
4
Tijdstip uiteindelijk passend gemaakt t.b.v. de apk afloop datum. Brengen en weer ophalen volgens afspraak. Extra reparatie direct uitgevoerd
Gomes Zaandam
Customer Service
Bedrijfswagens
16/2/2024
5
Gomes Warmenhuizen
Customer Service
Bedrijfswagens
15/2/2024
5
Gomes Alkmaar
Customer Service
Bedrijfswagens
8/2/2024
2
Gevraagd of er even naar de kabelboom van de trekhaak gekeken kan worden tijdens een terugroepactie van de camera en daarvoor € xxx ex btw te rekenen, slechte service
Gomes Zaandam
Customer Service
Bedrijfswagens
8/2/2024
5
Goed meegedacht door de medewerker en goede terugkoppeling ontvangen.
Gomes Warmenhuizen
Customer Service
Bedrijfswagens
6/2/2024
5
Gomes Warmenhuizen
Customer Service
Bedrijfswagens
6/2/2024
5
Heel goed. Heb nog nooit iets te klagen gehad.
Gomes Schiphol
Customer Service
Bedrijfswagens
6/2/2024
5
Ik ben uitermate tevreden hoe de afspraken met Mercedes gemaakt & nagekomen worden. Ook ben ik tevreden met hoe er met mijn auto wordt omgegaan.
Gomes Alkmaar
Customer Service
Bedrijfswagens
31/1/2024
3
Weinig meedenken Moest zelf met oplossingen komen Was allemaal moeilijk moeilijk
Gomes Hoorn
Customer Service
Bedrijfswagens
29/1/2024
4
Gomes Wognum
Customer Service
Bedrijfswagens
29/1/2024
5
Gomes Wognum
Customer Service
Bedrijfswagens
25/1/2024
5
Gomes Hoorn
Customer Service
Bedrijfswagens
24/1/2024
4
goede uitleg over peperdure reparatie die gedeeltelijk in mijn ogen onnodig zou zijn! Leven het milieu!
Gomes Haarlem
Customer Service
Bedrijfswagens
23/1/2024
5
Gomes Alkmaar
Customer Service
Bedrijfswagens
22/1/2024
4
wordt gedaan wat is afgesproken........netjes
Gomes Haarlem
Customer Service
Bedrijfswagens
17/1/2024
4
Prettig en klantvriendelijk
Gomes Hoorn
Customer Service
Bedrijfswagens
16/1/2024
5
fijn ontvangst en zéér behulpzaam
Gomes Purmerend
Customer Service
Bedrijfswagens
16/1/2024
1
Komen hun afspraken niet na, voor de 3e keer geweest voor sensoren in de spiegels maar werken nog steeds niet of zijn nog niet geplaatst. Wederom stond er weer geen vervangen vervoer gereed ondanks de zoveelste aankondiging om dit niet weer te vergeten. Kortom het is en blijft een drama en overwegen serieus om geen Mercedes auto's meer te kopen.
Gomes Haarlem
Customer Service
Bedrijfswagens
16/1/2024
1
telefonisch worden kosten vervangen accu op € xxx aan gegeven, al veel te veel voor alleen een accu vernieuwen en dan komt de factuur en staat er €xxx. laatste keer geweest bij jullie, sta op punt om xxx aan te schaffen maar hier heb ik geen trek in
Gomes Haarlem
Customer Service
Bedrijfswagens
15/1/2024
5
Storing opgelost, keurig afgehandeld.
Gomes Warmenhuizen
Customer Service
Bedrijfswagens
14/1/2024
1
bracht mijn xxx met storing noodloop geen vermogen blijkt inlaatspruitstuk kapot te zijn met xxx km op de teller en xxx jaar oud met om de week rijden in mijn xxx Blijkt er geen coulance regeling op dit onderdeel te zijn maar is de rekening xxx euro Als je als mercedes dealer je klanten wil houden moet je ook wel eens een beetje service geven en zelf een coulance geven op een dure reparatie .
Gomes Purmerend
Customer Service
Bedrijfswagens
11/1/2024
2
De wacht tijden zijn lang.. Word slecht geïnformeerd wanneer de xxx klaar is. Bracht hem om 8:00 en belde zelf maar is om 16:45 of hij al klaar was. Dat was nog niet zo. Zou handig zijn om om dan rond 15;00 even te bellen van het word 17:00 of 17:30 dan weetje wat.
Gomes Hoorn
Customer Service
Bedrijfswagens
8/1/2024
5
prima zoals altijd xxx auto gebracht afgelopen jaar alles goed.
Gomes Schiphol
Customer Service
Bedrijfswagens
4/1/2024
1
Slechte communicatie met mij. Slechte communicatie tussen xxx en xxx. Zeer ontevreden.
Gomes Haarlem
Customer Service
Bedrijfswagens
3/1/2024
1
Afspraak voor APK + adbleu storing maar APK is niet gedaan en accu controleren wat al eerder gedaan is dus iets nutteloze voor de 2x gedaan.
Gomes Purmerend
Customer Service
Bedrijfswagens
3/1/2024
5
Gomes Hoorn
Customer Service
Bedrijfswagens
23/12/2023
5
Goed te bereiken en vlot geholpen
Gomes Warmenhuizen
Customer Service
Bedrijfswagens
20/12/2023
5
Uitstekend.meestal vlot geregeld als dat kan. En, de koffie staat klaar.
Gomes Purmerend
Customer Service
Bedrijfswagens
15/12/2023
1
Gomes Zaandam
Customer Service
Bedrijfswagens
14/12/2023
5
Gomes Alkmaar
Customer Service
Bedrijfswagens
12/12/2023
5
Gomes Alkmaar
Customer Service
Bedrijfswagens
11/12/2023
5
Erg goede service, afspraken worden nagekomen en communicatie is prettig.
Gomes Schiphol
Customer Service
Bedrijfswagens
11/12/2023
5
Ik wordt altijd keurig en persoonlijk te woord gestaan en ben zeer tevreden met de service die geboden wordt.
Gomes Purmerend
Customer Service
Bedrijfswagens
11/12/2023
5
Keurig en in duidelijke taal wordt alles uitgelegd .
Gomes Alkmaar
Customer Service
Bedrijfswagens
11/12/2023
3
Lange wachttijden voor het maken van een afspraak voor onderhoudsbeurt.
Gomes Alkmaar
Customer Service
Bedrijfswagens
7/12/2023
5
Goede service lekkere koffie attent wat wil je nog meer
Gomes Haarlem
Customer Service
Bedrijfswagens
6/12/2023
2
wil alleen even melden dat ik €xxx voor n nieuwe voorlamp inzetten twv €xxx erg duur vind
Gomes Hoorn
Customer Service
Bedrijfswagens
5/12/2023
4
Gemoedelijk en duidelijk.
Gomes Alkmaar
Customer Service
Bedrijfswagens
2/12/2023
5
Gomes Purmerend
Customer Service
Bedrijfswagens
29/11/2023
5
Prima, ik moest onverhoopt langer wachten ivm een software update en dat is prima opgelost.
Gomes Hoorn
Customer Service
Bedrijfswagens
22/11/2023
5
Prima ... duidelijk en vlot geholpen. Kon er mooi op wachten.
Gomes Hoorn
Customer Service
Bedrijfswagens
21/11/2023
5
Snel & Flexibel wanneer dat nodig is
Gomes Alkmaar
Customer Service
Bedrijfswagens
20/11/2023
1
Voor onderhoud geweest . Ze hebben mijn kachel unit gesloopt zit nu een gat in waardoor hij lucht verliest en herrie maakt . Ze zouden het uit zoeken en laten weten tot op heden nog niks vernomen ook geen excuus
Gomes Zaandam
Customer Service
Bedrijfswagens
15/11/2023
1
Gomes Zaandam
Customer Service
Bedrijfswagens
14/11/2023
3
Het bezoek zelf zeer positief alleen de weg er naar toe duurde 3 maanden en is echt veel te lang.
Gomes Haarlem
Customer Service
Bedrijfswagens
14/11/2023
2
4 Weken van tevoren heb ik een afspraak gemaakt. Dinsdagmorgen half negen mijn xxx netjes afgeleverd voor een APK en service B. In de namiddag werd ik pas gebeld dat er geen bijzonderheden te melden waren. toen moesten ze nog beginnen ....maar waarom is de auto niet klaar ? Gemeld dat ik in problemen kom met mijn werk. De toezegging gekregen dat de auto de volgende dag uiterlijk voor de middag klaar zou zijn. Woensdag werd ik echter pas kwart voor twee gebeld dat de auto klaar was met grote logistieke problemen als gevolg. De reden tekort aan medewerkers?
Gomes Haarlem
Customer Service
Bedrijfswagens