De 5-Star Rater is een klanttevredenheidsmeting van Mercedes-Benz. Hiermee stellen we onze klanten en prospects in de gelegenheid om ons te laten weten wat zij van onze dienstverlening vinden. Dat kan voor een serviceverlening zijn of bijvoorbeeld voor een verkoopgesprek van een voertuig. Na ons contact sturen we u een uitnodiging om de beoordeling op onze site achter te laten en die te waarderen met 1 tot 5 sterren. Natuurlijk streven wij na om u de maximale tevredenheid te halen en nemen we alle opmerkingen ter harte om die nog verder te verbeteren. (download hier de volledige 5-star disclaimer)
2/7/2025
4
Alles verliep prima, snel de storing verholpen. Keurig geholpen Enige minpunt is het uurtarief, die is buitenproportioneel
Gomes Wognum
Customer Service
Bedrijfswagens
30/6/2025
4
Ik ben tevreden over de service bij xxx. De communicatie was duidelijk, de afspraken zijn nagekomen en mijn bus is grondig nagekeken. Naast een grote onderhoudsbeurt is er ook netjes gezocht naar de oorzaak van een elektrische storing (koelvin bleef draaien) en dat is goed opgelost. Alles bij elkaar was het bedrag aan de hoge kant, maar ik begrijp dat dit bij een merkdealer met originele onderdelen hoort. Geen goedkope garage zelfs de APK was niet gratis bij een grote beurt, maar je weet wel wat je krijgt.
Gomes Purmerend
Customer Service
Bedrijfswagens
27/6/2025
5
Keurig netjes en vriendelijk . Top heel goed en snel verholpen.
Gomes Purmerend
Customer Service
Bedrijfswagens
26/6/2025
5
Snelle afspraak, goed geholpen en snel de storing gevonden en de boosdoener (sensor) vervangen door een zeer bekwame en serieuze Medewerker (xxx), mijn dank, xxx
Gomes Hoorn
Customer Service
Bedrijfswagens
26/6/2025
5
Na inbraak in ons pand waarbij alle reservesleutels van de bedrijfsauto's zijn weggenomen moest er snel gehandeld worden, wat bij xxx snel is geregeld zonder problemen.
Gomes Warmenhuizen
Customer Service
Bedrijfswagens
19/6/2025
3
Kwam voor een APK keuring en een rechter koplamp die niet meer brandde, maar gaandeweg zijn er uiteindelijk 2 volledige koplamp units vervangen! Beetje duur!
Gomes Haarlem
Customer Service
Bedrijfswagens
16/6/2025
5
Gomes Zaandam
Customer Service
Bedrijfswagens
14/6/2025
4
Top geholpen. Door onoplettendheid was ik de apk vergeten, maar ondanks de drukte is er toch tijd voor mij vrijgemaakt. Zo kon ik gewoon de andere dag weer aan het werk. Nogmaals dank.
Gomes Haarlem
Customer Service
Bedrijfswagens
10/6/2025
5
Telefonisch contact is goed! Netjes een leen auto/bus. Toen de bus klaar was werd er netjes gebeld, De extra service die zij hebben uitgevoerd is ook top. Als er weer wat is bel ik met een gerust hart naar deze locatie! Top service en Top mensen!
Gomes Haarlem
Customer Service
Bedrijfswagens
5/6/2025
5
Helder verhaal, vriendelijk te woord gestaan. Goede self service koffie in allerlei varianten en een verse krant. Toiletje mooi schoon, wat verwacht je nog meer?
Gomes Hoorn
Customer Service
Bedrijfswagens
4/6/2025
3
Dit keer ging het helaas niet helemaal volgens plan, ik had me auto de vorige avond al afgegeven zodat deze meteen opgepakt zou worden. Helaas niet gebeurt en daardoor heb ik de boot naar xxx gemist en moest ik een aantal afspraken afzeggen.
Gomes Alkmaar
Customer Service
Bedrijfswagens
4/6/2025
5
Gomes Haarlem
Customer Service
Bedrijfswagens
4/6/2025
5
Keurig op tijd en vooraf de kosten globaal opgegeven
Gomes Purmerend
Customer Service
Bedrijfswagens
28/5/2025
5
Zeer snel een afspraak kunnen maken! Uitstekende service en vriendelijke xxx!
Gomes Hoorn
Customer Service
Bedrijfswagens
26/5/2025
1
Niet heel goed, duurde heel lang voordat ik gebeld werd dat de auto gereed zou zijn, hierdoor heb ik de volgende dag pas laat de auto weer kunnen ophalen. Tijdens het rijden maakte de auto meer geluid en was er ook een rammel ontstaan. Dit bleek een niet vastgezette bodemplaat te zijn. Hierdoor wederom terug naar de garage geweest. Hier aangegeven wat er loszat en gevraagd of dat gerepareerd kon worden, aangezien ik een andere afspraak had heeft mijn vrouw mij weggebracht. Bij terugkomst bij de garage werden de sleutels triomfantelijk overhandigd dat er niets gevonden was. Uiteindelijk heb ik de auto zelf op de brug moeten rijden om aan te geven wat er loszat. De medewerker heeft deze vastgezet, er waren schroeven niet aangedraaid en ook een aantal schroeven ontbraken. Je vraagt je dan af hoe de rest van het onderhoud is uitgevoerd....
Gomes Purmerend
Customer Service
Bedrijfswagens
21/5/2025
4
Correct en plezierig behandeld
Gomes Haarlem
Customer Service
Bedrijfswagens
20/5/2025
4
Gomes Haarlem
Customer Service
Bedrijfswagens
20/5/2025
5
Ben voor dit onderhoud prima geholpen door xxx
Gomes Warmenhuizen
Customer Service
Bedrijfswagens
20/5/2025
5
Gomes Warmenhuizen
Customer Service
Bedrijfswagens
19/5/2025
5
Ging vlot en voorspoedig.
Gomes Hoorn
Customer Service
Bedrijfswagens
19/5/2025
4
Gomes Purmerend
Customer Service
Bedrijfswagens
15/5/2025
5
Zeer vriendelijk personeel en hebben met auto goed onderhouden
Gomes Haarlem
Customer Service
Bedrijfswagens
5/5/2025
4
Gomes Schiphol
Customer Service
Bedrijfswagens
23/4/2025
5
prima werk, goed overleg voorafgaand aan de werkzaamheden
Gomes Hoorn
Customer Service
Bedrijfswagens
22/4/2025
2
Eerst melden bij de balie en daarna rg lang wachten als je alleen je auto wilt ophalen. Reparatieszijn prima, echter krijg ik een factuur met €xxx per uur. Dit nagevraagd bij jullie en dit blijkt te kloppen. Veel succes met dit achterlijk hoge tarief. Wij gaan met onze auto's ergens anders heen. Dan hebben jullie weer wat ruimte in de planning, handig gedaan.
Gomes Alkmaar
Customer Service
Bedrijfswagens
21/4/2025
1
De medewerker was ondeskundig, het heeft me heel veel geld gekost een sensor vernieuwen het heeft xxx euro gekost ,ik kwam om half 10,30 en de bus was om 5uur klaar, Ik had zondag de anwb gebeld die was er met 10 minuten uit dat er een sensor stuk was, jullie ander half uur, sensor uit boren drie en een half uur. De medewerker was met een veel te grote boor bezig om het uit te boren, je moet met een klein boor beginnen om het uit te boren niet met een grote boor, ik snap niet dat de xxx niet ingreep, Ik moest ook direct betalen. Ik over weeg stappen te onder nemen als er niets mee gedaan woord.
Gomes Hoorn
Customer Service
Bedrijfswagens
8/4/2025
2
Service is prima, maar xxx ex voor een accu vervangen is in mijn ogen te veel geld.
Gomes Alkmaar
Customer Service
Bedrijfswagens
8/4/2025
5
Helaas goed van a tot z Top
Gomes Schiphol
Customer Service
Bedrijfswagens
7/4/2025
5
Vriendelijke ontvangst, leen auto stond klaar alleen deze was niet door de vorige bestuurder afgetankt, ik heb dit wel gedaan maar er ging meer in dan ik dacht, wel doorgegeven
Gomes Hoorn
Customer Service
Bedrijfswagens
4/4/2025
5
Goede afhandeling van het probleem met de auto, goede communicatie over de rapartie en de kosten hiervan
Gomes Alkmaar
Customer Service
Bedrijfswagens
4/4/2025
1
Bijzonder slecht, bij aankomst zit er 3 medewerkers. Niemand kijkt op of aan, vervolgens stond ik 25 minuten te wachten voordat iemand mij kon helpen... Even serieus 25 minuten, ik kom alleen de sleutel afgeven voor onderhoud. Als ik dan vervolgens geholpen wordt en vraag waarom het zo lang duurt, zegt de medewerker Ja u moet maar even wachten, wij hebben het erg druk namelijk . Ik weet dat service in Nederland af en toe de wensen overlaat, maar dit was wel een bijzondere ervaring.
Gomes Haarlem
Customer Service
Bedrijfswagens
2/4/2025
1
Ik heb vragen gesteld over mijn factuur en gemeld bij de medewerker xxx worden terug gebeld twee weken geleden maar nog steeds niks gehoord
Gomes Alkmaar
Customer Service
Bedrijfswagens
2/4/2025
5
Gomes Haarlem
Customer Service
Bedrijfswagens
2/4/2025
5
top goede service netjes geholpen afspraken nagekomen.
Gomes Schiphol
Customer Service
Bedrijfswagens
31/3/2025
3
Werkplaatsbezoek was prima, alleen jammer dat ik de volgende dag weer terug moest om dat ze vergeten waren om de boel te resetten.
Gomes Haarlem
Customer Service
Bedrijfswagens
28/3/2025
5
Gomes Zaandam
Customer Service
Bedrijfswagens
27/3/2025
5
Gomes Haarlem
Customer Service
Bedrijfswagens
26/3/2025
5
goed, alle zaken zijn vakkundig opgepakt en opgelost, bedankt team xxx
Gomes Schiphol
Customer Service
Bedrijfswagens
24/3/2025
5
Gewoon zoals het hoort, Je meldt je probleem (achter wiel piept) kunnen jullie er na kijken. Samen in de agenda kijken voor een gaatje. Kon de auto de volgende dag brengen en halen. Top geregeld. Echt, xxx
Gomes Schiphol
Customer Service
Bedrijfswagens
20/3/2025
5
De beleving begint al bij het binnen komen. Het vriendelijke ontvangst van de medewerker die je tot in de puntjes begeleid. Daarbij de mensen van de werkplaats met al hun expertise en vakmanschap die het voertuig weer met alle liefde bij je afleveren. Daarbij wordt je goed op de hoogte gesteld van de werkzaamheden die uitgevoerd zijn. Dit voelt of je een echte ster bent wat een beleving.
Gomes Alkmaar
Customer Service
Bedrijfswagens
10/3/2025
1
heb mijn bus na onderhoud opgehaald en nu zijn er problemen hij geeft aan dat onderhouds datum is overschreden ben langs geweest op zaterdag jongens konden het niet oplossen en hebben notitie achtergelaten op bureau xxx wet verzoen mijn te bellen dit is tot opheden nog niet gebeurd
Gomes Zaandam
Customer Service
Bedrijfswagens
7/3/2025
5
Gomes Hoorn
Customer Service
Bedrijfswagens
7/3/2025
4
Snel en vakkundig geregeld.
Gomes Hoorn
Customer Service
Bedrijfswagens
6/3/2025
1
Voor de 4e x terug geweest voor het afstellen van m'n achteruit rij camera en nog steeds k.. echt waardeloos dit
Gomes Haarlem
Customer Service
Bedrijfswagens
5/3/2025
4
Het maken van een afspraak ging snel en netjes. De chauffeur is netjes geholpen, er werd goed geluisterd naar zijn vragen/opmerkingen. Alle aangegeven punten zijn netjes verholpen of nagekeken.
Gomes Alkmaar
Customer Service
Bedrijfswagens
4/3/2025
5
zeer prettig ,snelle service
Gomes Haarlem
Customer Service
Bedrijfswagens
28/2/2025
4
betrokken en snelle reactie op onze vragen en goede service
Gomes Purmerend
Customer Service
Bedrijfswagens
27/2/2025
5
Gomes Haarlem
Customer Service
Bedrijfswagens
26/2/2025
5
zeer vriendelijk en een goeie uitleg over wat er aan de auto is gedaan.
Gomes Alkmaar
Customer Service
Bedrijfswagens
24/2/2025
3
De opgegeven werkzaam heden zijn uitgevoerd echter de factuur was niet goed er stonden werkzaam heden op die niet zijn uitgevoerd dat is een kwalijke zaak het het is na overleg goed gekomen maar een puntje aandacht. dit is vorige keer met een andere reparatie ook het geval geweest
Gomes Haarlem
Customer Service
Bedrijfswagens
21/2/2025
5
Prachtig bedrijf! Afspraak voor onderhoud was makkelijk te regelen, er was snel plek, onderhoud is binnen een dag uitgevoerd en vervangend vervoer was perfect geregeld.
Gomes Schiphol
Customer Service
Bedrijfswagens
12/2/2025
5
Gomes Zaandam
Customer Service
Bedrijfswagens
11/2/2025
4
Snelle afspraak gemaakt en goed en vriendelijk geholpen
Gomes Purmerend
Customer Service
Bedrijfswagens
6/2/2025
5
Gomes Warmenhuizen
Customer Service
Bedrijfswagens
5/2/2025
4
Deze afspraak verliep geheel volgens planing
Gomes Alkmaar
Customer Service
Bedrijfswagens
3/2/2025
5
iedereen was zeer vriendelijk en behulpzaqam
Gomes Zaandam
Customer Service
Bedrijfswagens
1/2/2025
4
Ging allemaal prima/snelle afwikkeling en aardige mensen, ook de rekening voor de uitgevoerde werkzaamheden viel mij mee.
Gomes Hoorn
Customer Service
Bedrijfswagens
28/1/2025
5
They have very good service, they listen carefully to you if you have any problems with your Mercedes and they offer you fast and qualified service. I am really satisfied, thank you.
Gomes Haarlem
Customer Service
Bedrijfswagens
27/1/2025
3
Goede Balie service .Werkplaats matig
Gomes Haarlem
Customer Service
Bedrijfswagens
24/1/2025
5
Prima. Vriendelijk en correct.
Gomes Hoorn
Customer Service
Bedrijfswagens
16/1/2025
4
Via de website een afspraak gemaakt voor een a beurt voor de xxx, intern niet goed doorgekomen door foutief doorgegeven kenteken: keurig opgelost.
Gomes Hoorn
Customer Service
Bedrijfswagens