De 5-Star Rater is een klanttevredenheidsmeting van Mercedes-Benz. Hiermee stellen we onze klanten en prospects in de gelegenheid om ons te laten weten wat zij van onze dienstverlening vinden. Dat kan voor een serviceverlening zijn of bijvoorbeeld voor een verkoopgesprek van een voertuig. Na ons contact sturen we u een uitnodiging om de beoordeling op onze site achter te laten en die te waarderen met 1 tot 5 sterren. Natuurlijk streven wij na om u de maximale tevredenheid te halen en nemen we alle opmerkingen ter harte om die nog verder te verbeteren. (download hier de volledige 5-star disclaimer)
21/3/2024
5
Prima service en duidelijke afspraken dus zeer tevreden
Gomes Hoorn
Customer Service
Bedrijfswagens
19/3/2024
5
Gomes Zaandam
Customer Service
Bedrijfswagens
19/3/2024
5
Netjes en volgens afspraak.
Gomes Purmerend
Customer Service
Bedrijfswagens
18/3/2024
4
Gomes Wognum
Customer Service
Bedrijfswagens
15/3/2024
5
Gomes Purmerend
Customer Service
Bedrijfswagens
14/3/2024
5
Konden snel terecht en probleem is snel opgelost . Vriendelijke mensen
Gomes Schiphol
Customer Service
Bedrijfswagens
14/3/2024
1
Nieuwe radio erin gezet en nog steeds niet goed
Gomes Alkmaar
Customer Service
Bedrijfswagens
13/3/2024
4
duidelijk met communicatie
Gomes Hoorn
Customer Service
Bedrijfswagens
8/3/2024
5
Zeer prettige ervaring. Altijd vriendelijke en behulpzame personeel.
Gomes Zaandam
Customer Service
Bedrijfswagens
6/3/2024
1
Teleurstellend, hele dag de auto voor de terugroep actie voor de achteruitrijcamera kwijt dus geen inkomsten en dan blijkt de camera nog steeds niet te werken.
Gomes Alkmaar
Customer Service
Bedrijfswagens
5/3/2024
5
De mensen zijn vriendelijk, en proberen je zo snel als mogelijk te helpen . ben zeer te vrede...
Gomes Zaandam
Customer Service
Bedrijfswagens
5/3/2024
5
heel positief, snel geholpen en duidelijk uitleg van wat de auto mankeert.
Gomes Alkmaar
Customer Service
Bedrijfswagens
27/2/2024
5
Gomes Haarlem
Customer Service
Bedrijfswagens
26/2/2024
4
Keurig. Bij (4de) aankoop een servicecontract afgesloten waar ik maandelijks voor betaal. De xxx moest eigenlijk al heel lang voor een servicebeurt, had zomaar de 3e beurt kunnen zijn. Bij het maken van de afspraak aangegeven dat ik er er niet op wilde wachten, en geen gebruik wilde maken van vervangend vervoer. Eind van de middag was hij helaas nog niet gereed, (als je geen tijdvak afspreekt en dat je er op wil wachten, gaat de service dus tussen alle andere werkzaamheden door). Omdat het wat langer duurde, kreeg ik vervangend vervoer aangeboden, top! Ik werd gebeld dat hij klaar was, en hij was zelfs helemaal gewassen, super!
Gomes Zaandam
Customer Service
Bedrijfswagens
26/2/2024
5
Gomes Hoorn
Customer Service
Bedrijfswagens
26/2/2024
1
krijd het gevoel met de factuur dat ik opgelicht ben ten eerste kan de hoeveelheid niet eens in de adbleu tank en als je er overbelt duurt het lang voor je antwoord krijgt dan wordt de factuur aan gepast maar nog steeds niet goed nog steeds een hoeveelheid adbleu die niet in de auto kan op de factuur verder heb ik een onderhouds contract dus betaal geen arbeidsloon
Gomes Alkmaar
Customer Service
Bedrijfswagens
25/2/2024
5
Zeer goede ervaring ook de communicatie Ik rij een mercedes omdat ik deze service wil ook als me auto xxx jaar is
Gomes Purmerend
Customer Service
Bedrijfswagens
25/2/2024
5
Prima service zoals afgesproken.
Gomes Purmerend
Customer Service
Bedrijfswagens
24/2/2024
5
Je wordt goed verwelkomt in de showroom.
Gomes Haarlem
Customer Service
Bedrijfswagens
21/2/2024
4
Miscommunicatie tussen klant contact center en vestiging heeft geleid dat ik niet kon wachten op mijn auto, zoals ik gepland had. Ik zou 3 uur langer moeten blijven. Dit is wel goed opgelost met een fiets. Afmelden van de auto was om 15.21 uur en pas nadat ik zelf gebeld had om 16.15 werd ik teruggebeld dat de auto klaar was. Dat is jammer, want daardoor moest ik weer allerlei zaken regelen. Uitgelegd aan de vestiging en die hebben nu een oplossing geboden. Het onderhoud is prima uitgevoerd en auto ook lekker gewassen, dus evengoed 4 sterren, maar voor 5 wil ik bovenstaand liever niet.
Gomes Zaandam
Customer Service
Bedrijfswagens
21/2/2024
1
ophouden met dit soort achterlijke enquêtes Als ik iets vind dan geef ik het wel aan en als ik iets niet direct in vul dan heb ik daar geen zin in ophouden dus
Gomes Alkmaar
Customer Service
Bedrijfswagens
19/2/2024
4
Tijdstip uiteindelijk passend gemaakt t.b.v. de apk afloop datum. Brengen en weer ophalen volgens afspraak. Extra reparatie direct uitgevoerd
Gomes Zaandam
Customer Service
Bedrijfswagens
16/2/2024
5
Gomes Warmenhuizen
Customer Service
Bedrijfswagens
15/2/2024
5
Gomes Alkmaar
Customer Service
Bedrijfswagens
8/2/2024
2
Gevraagd of er even naar de kabelboom van de trekhaak gekeken kan worden tijdens een terugroepactie van de camera en daarvoor € xxx ex btw te rekenen, slechte service
Gomes Zaandam
Customer Service
Bedrijfswagens
8/2/2024
5
Goed meegedacht door de medewerker en goede terugkoppeling ontvangen.
Gomes Warmenhuizen
Customer Service
Bedrijfswagens
6/2/2024
5
Gomes Warmenhuizen
Customer Service
Bedrijfswagens
6/2/2024
5
Heel goed. Heb nog nooit iets te klagen gehad.
Gomes Schiphol
Customer Service
Bedrijfswagens
6/2/2024
5
Ik ben uitermate tevreden hoe de afspraken met Mercedes gemaakt & nagekomen worden. Ook ben ik tevreden met hoe er met mijn auto wordt omgegaan.
Gomes Alkmaar
Customer Service
Bedrijfswagens
31/1/2024
3
Weinig meedenken Moest zelf met oplossingen komen Was allemaal moeilijk moeilijk
Gomes Hoorn
Customer Service
Bedrijfswagens
29/1/2024
4
Gomes Wognum
Customer Service
Bedrijfswagens
29/1/2024
5
Gomes Wognum
Customer Service
Bedrijfswagens
25/1/2024
5
Gomes Hoorn
Customer Service
Bedrijfswagens
24/1/2024
4
goede uitleg over peperdure reparatie die gedeeltelijk in mijn ogen onnodig zou zijn! Leven het milieu!
Gomes Haarlem
Customer Service
Bedrijfswagens
23/1/2024
5
Gomes Alkmaar
Customer Service
Bedrijfswagens
22/1/2024
4
wordt gedaan wat is afgesproken........netjes
Gomes Haarlem
Customer Service
Bedrijfswagens
17/1/2024
4
Prettig en klantvriendelijk
Gomes Hoorn
Customer Service
Bedrijfswagens
16/1/2024
5
fijn ontvangst en zéér behulpzaam
Gomes Purmerend
Customer Service
Bedrijfswagens
16/1/2024
1
Komen hun afspraken niet na, voor de 3e keer geweest voor sensoren in de spiegels maar werken nog steeds niet of zijn nog niet geplaatst. Wederom stond er weer geen vervangen vervoer gereed ondanks de zoveelste aankondiging om dit niet weer te vergeten. Kortom het is en blijft een drama en overwegen serieus om geen Mercedes auto's meer te kopen.
Gomes Haarlem
Customer Service
Bedrijfswagens
16/1/2024
1
telefonisch worden kosten vervangen accu op € xxx aan gegeven, al veel te veel voor alleen een accu vernieuwen en dan komt de factuur en staat er €xxx. laatste keer geweest bij jullie, sta op punt om xxx aan te schaffen maar hier heb ik geen trek in
Gomes Haarlem
Customer Service
Bedrijfswagens
15/1/2024
5
Storing opgelost, keurig afgehandeld.
Gomes Warmenhuizen
Customer Service
Bedrijfswagens
14/1/2024
1
bracht mijn xxx met storing noodloop geen vermogen blijkt inlaatspruitstuk kapot te zijn met xxx km op de teller en xxx jaar oud met om de week rijden in mijn xxx Blijkt er geen coulance regeling op dit onderdeel te zijn maar is de rekening xxx euro Als je als mercedes dealer je klanten wil houden moet je ook wel eens een beetje service geven en zelf een coulance geven op een dure reparatie .
Gomes Purmerend
Customer Service
Bedrijfswagens
11/1/2024
2
De wacht tijden zijn lang.. Word slecht geïnformeerd wanneer de xxx klaar is. Bracht hem om 8:00 en belde zelf maar is om 16:45 of hij al klaar was. Dat was nog niet zo. Zou handig zijn om om dan rond 15;00 even te bellen van het word 17:00 of 17:30 dan weetje wat.
Gomes Hoorn
Customer Service
Bedrijfswagens
8/1/2024
5
prima zoals altijd xxx auto gebracht afgelopen jaar alles goed.
Gomes Schiphol
Customer Service
Bedrijfswagens
4/1/2024
1
Slechte communicatie met mij. Slechte communicatie tussen xxx en xxx. Zeer ontevreden.
Gomes Haarlem
Customer Service
Bedrijfswagens
3/1/2024
1
Afspraak voor APK + adbleu storing maar APK is niet gedaan en accu controleren wat al eerder gedaan is dus iets nutteloze voor de 2x gedaan.
Gomes Purmerend
Customer Service
Bedrijfswagens
3/1/2024
5
Gomes Hoorn
Customer Service
Bedrijfswagens
23/12/2023
5
Goed te bereiken en vlot geholpen
Gomes Warmenhuizen
Customer Service
Bedrijfswagens
20/12/2023
5
Uitstekend.meestal vlot geregeld als dat kan. En, de koffie staat klaar.
Gomes Purmerend
Customer Service
Bedrijfswagens
15/12/2023
1
Gomes Zaandam
Customer Service
Bedrijfswagens
14/12/2023
5
Gomes Alkmaar
Customer Service
Bedrijfswagens
12/12/2023
5
Gomes Alkmaar
Customer Service
Bedrijfswagens
11/12/2023
5
Erg goede service, afspraken worden nagekomen en communicatie is prettig.
Gomes Schiphol
Customer Service
Bedrijfswagens
11/12/2023
5
Ik wordt altijd keurig en persoonlijk te woord gestaan en ben zeer tevreden met de service die geboden wordt.
Gomes Purmerend
Customer Service
Bedrijfswagens
11/12/2023
5
Keurig en in duidelijke taal wordt alles uitgelegd .
Gomes Alkmaar
Customer Service
Bedrijfswagens
11/12/2023
3
Lange wachttijden voor het maken van een afspraak voor onderhoudsbeurt.
Gomes Alkmaar
Customer Service
Bedrijfswagens
7/12/2023
5
Goede service lekkere koffie attent wat wil je nog meer
Gomes Haarlem
Customer Service
Bedrijfswagens
6/12/2023
2
wil alleen even melden dat ik €xxx voor n nieuwe voorlamp inzetten twv €xxx erg duur vind
Gomes Hoorn
Customer Service
Bedrijfswagens
5/12/2023
4
Gemoedelijk en duidelijk.
Gomes Alkmaar
Customer Service
Bedrijfswagens
2/12/2023
5
Gomes Purmerend
Customer Service
Bedrijfswagens
29/11/2023
5
Prima, ik moest onverhoopt langer wachten ivm een software update en dat is prima opgelost.
Gomes Hoorn
Customer Service
Bedrijfswagens
22/11/2023
5
Prima ... duidelijk en vlot geholpen. Kon er mooi op wachten.
Gomes Hoorn
Customer Service
Bedrijfswagens
21/11/2023
5
Snel & Flexibel wanneer dat nodig is
Gomes Alkmaar
Customer Service
Bedrijfswagens
20/11/2023
1
Voor onderhoud geweest . Ze hebben mijn kachel unit gesloopt zit nu een gat in waardoor hij lucht verliest en herrie maakt . Ze zouden het uit zoeken en laten weten tot op heden nog niks vernomen ook geen excuus
Gomes Zaandam
Customer Service
Bedrijfswagens
15/11/2023
1
Gomes Zaandam
Customer Service
Bedrijfswagens
14/11/2023
3
Het bezoek zelf zeer positief alleen de weg er naar toe duurde 3 maanden en is echt veel te lang.
Gomes Haarlem
Customer Service
Bedrijfswagens
14/11/2023
2
4 Weken van tevoren heb ik een afspraak gemaakt. Dinsdagmorgen half negen mijn xxx netjes afgeleverd voor een APK en service B. In de namiddag werd ik pas gebeld dat er geen bijzonderheden te melden waren. toen moesten ze nog beginnen ....maar waarom is de auto niet klaar ? Gemeld dat ik in problemen kom met mijn werk. De toezegging gekregen dat de auto de volgende dag uiterlijk voor de middag klaar zou zijn. Woensdag werd ik echter pas kwart voor twee gebeld dat de auto klaar was met grote logistieke problemen als gevolg. De reden tekort aan medewerkers?
Gomes Haarlem
Customer Service
Bedrijfswagens
7/11/2023
5
heel aangenaam en zeer professioneel.
Gomes Zaandam
Customer Service
Bedrijfswagens
7/11/2023
5
Heel netjes gehandeld en ons goed op de hoogte gehouden
Gomes Zaandam
Customer Service
Bedrijfswagens
7/11/2023
5
Gomes Haarlem
Customer Service
Bedrijfswagens
7/11/2023
3
Slechte communicatie, loopt een service medewerker bij die erg bijdehand is en alles maar gooit op het druk zijn. Heeft ook geen gevoel en begrip voor de klant.
Gomes Alkmaar
Customer Service
Bedrijfswagens
5/11/2023
5
Gomes Hoorn
Customer Service
Bedrijfswagens
31/10/2023
4
Gomes Haarlem
Customer Service
Bedrijfswagens
19/10/2023
5
Prima ervaring weer, binnenrijden probleem melden en de auto wordt direct onderhanden genomen. En dankzij mijn het onderhoudscontract geen onverwachte kosten.
Gomes Zaandam
Customer Service
Bedrijfswagens
17/10/2023
1
communicatie is bedroevend, we bellen u terug wordt geen datum genoemd dus kan nog komen
Gomes Zaandam
Customer Service
Bedrijfswagens
17/10/2023
5
op de werkplaats zeer tevreden 5*
Gomes Schiphol
Customer Service
Bedrijfswagens
16/10/2023
5
Gomes Hoorn
Customer Service
Bedrijfswagens
9/10/2023
3
Mijn auto heeft zijn eerste jaarlijkse beurt gehad, mijn auto zat onder de voetstappen op de grond en en het plastic. Ik moest mijn ruitenwisser vloeistof gebruiken en die is leeg.
Gomes Hoorn
Customer Service
Bedrijfswagens
5/10/2023
5
Gomes Alkmaar
Customer Service
Bedrijfswagens
1/10/2023
5
Prima geregeld met uitleg
Gomes Hoorn
Customer Service
Bedrijfswagens