• Personenwagens
  • Bedrijfswagens
  • Trucks
  • smart

Alles onder één dak.

Gomes Lease

  •  

Gomes Lease

 

Gomes Lease is onderdeel van Gomes Noord-Holland

Als uw mobiliteitspartner beseffen wij als geen ander dat behoefte heeft aan flexibiliteit. Met Gomes Lease vindt u flexibiliteit in de leaseperiode en het aantal kilometers op jaarbasis. Benieuwd wat dit voor u betekent? Vraag een offerte aan. Op basis van uw wensen ontvangt u een op maat gemaakte aanbieding.

Offerte aanvragen

Service

Als officieel Mercedes-Benz dealer bieden wij u extra servicecomponenten. Los af te nemen of als pakket in Full Operational Lease:

  • Reparatie en onderhoud bij officieel Mercedes-Benz dealer Gomes Noord Holland B.V.
  • Bandenvervanging
  • Schadeherstel en glasreparatie 
  • Pechhulp
  • Wegenbelasting
  • Afleverkosten en verwijderingsbijdrage
  • Volle tank bij aflevering  

Ook bent u voor het afsluiten van een verzekering tegen de meest voorkomende schades bij ons aan het juiste adres.

  • Wat is Operationele Service Lease?

    Met een Operationele Service Lease weet u vooraf wat uw autokosten per maand zijn. Naast reparatie en onderhoud, kunt u ook de componenten verzekering, zomer- en winterbanden, wegenbelasting en vervangend vervoer kiezen.

  • Wat is Netto Operationele Lease?

    Bij een Netto Operationele Lease betaalt u alleen voor het gebruik van het voertuig. Reparatie en onderhoud, verzekering en andere service componenten zijn voor rekening van de gebruiker. Voor bedrijven geldt dat de investering van het voertuig niet op de balans wordt geactiveerd. Dit heeft een gunstig effect op uw solvabiliteitspositie.

  • Kan ik tussentijds mijn leasecontract wijzigen?

    Ja, u kunt tussentijds uw leasecontract wijzigen. Wij berekenen hiervoor geen extra kosten. Wel wordt het verschil in maandbedrag over de gereden periode in rekening gebracht.

  • Wat te doen bij een ongeval?

    Als er na een ongeval in Nederland niet verder kan worden gereden met het motorrijtuig, neem dan contact op met de schadeafdeling Allianz Nederland Hulpdienst: 020-5929118.

    Let op: dit geldt alleen voor klanten die een leasecontract met verzekering bij ons hebben afgesloten. 

  • Wat te doen bij pech?

    Als uw auto niet start of als u onderweg technische storingen ondervindt, helpt de Mercedes-Benz Service24h in heel Europa 365 dagen per jaar en 24 uur per dag.

    Meld in ieder geval de schade aan via de Mercedes me-knop in uw auto. Deze bevindt zich bij de binnenspiegel en is herkenbaar aan het ✆ me-logo.

    De alarmcentrale van Mercedes-Benz Service24h is bereikbaar onder:

    Bedrijfswagens: +31 20 721 9098
    Personenwagens: +31 206 545 277 (Nederland)

    De Mercedes-Benz klantenservice is eveneens bereikbaar via Mercedes-Benz Contact, de telematica-functie van uw auto. Kies daartoe het in de in fabriek geïnstalleerde (eerste) record "MB Contact" in het telefoonboek van uw audiosysteem of COMAND.

  • Wat is Operationele Service Lease?

    Met een Operationele Service Lease weet u vooraf wat uw autokosten per maand zijn. Naast reparatie en onderhoud, kunt u ook de componenten verzekering, zomer- en winterbanden, wegenbelasting en vervangend vervoer kiezen.

  • Wat is Netto Operationele Lease?

    Bij een Netto Operationele Lease betaalt u alleen voor het gebruik van het voertuig. Reparatie en onderhoud, verzekering en andere service componenten zijn voor rekening van de gebruiker. Voor bedrijven geldt dat de investering van het voertuig niet op de balans wordt geactiveerd. Dit heeft een gunstig effect op uw solvabiliteitspositie.

  • Kan ik tussentijds mijn leasecontract wijzigen?

    Ja, u kunt tussentijds uw leasecontract wijzigen. Wij berekenen hiervoor geen extra kosten. Wel wordt het verschil in maandbedrag over de gereden periode in rekening gebracht.

  • Wat te doen bij een ongeval?

    Als er na een ongeval in Nederland niet verder kan worden gereden met het motorrijtuig, neem dan contact op met de schadeafdeling Allianz Nederland Hulpdienst: 020-5929118.

    Let op: dit geldt alleen voor klanten die een leasecontract met verzekering bij ons hebben afgesloten. 

  • Wat te doen bij pech?

    Als uw auto niet start of als u onderweg technische storingen ondervindt, helpt de Mercedes-Benz Service24h in heel Europa 365 dagen per jaar en 24 uur per dag.

    Meld in ieder geval de schade aan via de Mercedes me-knop in uw auto. Deze bevindt zich bij de binnenspiegel en is herkenbaar aan het ✆ me-logo.

    De alarmcentrale van Mercedes-Benz Service24h is bereikbaar onder:

    Bedrijfswagens: +31 20 721 9098
    Personenwagens: +31 206 545 277 (Nederland)

    De Mercedes-Benz klantenservice is eveneens bereikbaar via Mercedes-Benz Contact, de telematica-functie van uw auto. Kies daartoe het in de in fabriek geïnstalleerde (eerste) record "MB Contact" in het telefoonboek van uw audiosysteem of COMAND.

Contactgegevens Gomes Lease B.V.

Robbenkoog 2
1822 BB Alkmaar

Tel.: 072-5670415
E-mail: gomes.lease@gomes.nl

KvK-nr: 35024938
BTW-nr.: NL8576.42.601.B.01

Dimitri Verhoef
Tel.: 06-83 982 969
E-mail: dimitri.verhoef@gomes.nl

Rick Vermeij
Tel: 06-12 297 963
E-mail: rick.vermeij@gomes.nl

Gideon van Gend
Tel: 06-45 265 696
E-mail: gideon.van.gend@gomes.nl

 

Waar bent u naar op zoek?